pondělí 4. dubna 2016

Nafoukaná (aneb běžet tmou za světlem)

,,Kam zase běžíš?" - jo, tak tuhle větu slyšim pořád. Já vlastně věčně někam běžim. Ale zase mám téměř vždy dojem, že to má smysl! Běžim domu, protože je tam pes (a prosecco, co je konečně vychlazený), běžim do práce, protože je tam spousta práce a skvělých kolegů (a neni tam pes a doma došlo kafe- zase), běžim z Prahy, protože je tam vzuch (a neni tam práce) a pak zase běžim do Prahy, protože musim zase rychle někam běžet...

Běhání mě baví. Odreaguji se, přemýšlím, chvíli jsem "offline", vyvenčim psa, vyběhám prosecco, uklidnim se a trávim čas venku - jako vážně venku. Vidim Vltavu a Prokopák bez instagramového filtru a potkám jaro mimo "news feed" (a můžu pak o tom psát na blogu nebo facebooku, že jo). Tuhle moji zálibu a důvody moje okolí zná. A když vás někdo zná, tak i ví, čim vám udělat radost...

Jsem holka, takže kromě běhu mám taky ráda boty. Jo a růžovou. Takže pomalu otevírat krabici se svým jménem a narazit na růžové běžecké boty - k nezaplacení!! ,,Jsou pěkný, těch je snad i na to běhání škoda, sakra!".. Ok, tahle myšlenka mě přešla rychle.. Obula jsem je a zjistila, že to podivné "tlačítko" na straně neni jen další designová vychytávka, ale můžu díky němu botu dofukovat a ta pak k noze skvěle přilne.. ,,Ta bota je nafoukaná! Je to nafoukaná růžová běžecká bota! Celá já!!"...

A protože karma je zdarma, boty nejen skvěle vypadají, ale i bezvadně sedí a už jsem je otestovala i na 9km "náplavkového běhu" (to je ten, co končí pivem a vy to víte už od začátku a proto se do cíle těšíte ještě víc - všímejte si, zase má to moje pobíhání smysl), řekla jsem si, že nic nemá být jen tak a provětrám je 14.dubna ve Stromovce při Běhu pro Světlušku!

Tak darujte trochu světla nevidomým společně se mnou! Běhat po tmě má totiž smysl - a taky bude tma, takže na mě neuvidíte a tudíž si můžete dál myslet, že třeba vypadám prostě skvěle.. A to má taky smysl..

Takže #getpumped a ve čtvrtek 14.4. se "vidíme" na startu!!

#getpumped #světloprosvětlušku #nočníběhprosvětlušku



Žádné komentáře:

Okomentovat